Sabina Duchoslavová se vrací z USK Praha do AC Vysoké Mýto

05.01.2024 20:57

Sabina Duchoslavová je naší odchovankyní. Po nástupu na VŠ přestoupila za atletikou do USK Praha.V jednom z nejlepších týmů České republiky si vylepšila řadu osobních rekordů. Vyhrála atletickou extraligu a nyní se vrací po čtyřech letech zpět do našeho oddílu AC Vysoké Mýto. 

Rozhovor s naší závodnicí.

  1. Vracíš se zpět na místo činu, jak se na Mýtský dres znovu těšíš?

Ano, moc se těším! Návrat do ACVM je pro mě jako návrat domů. Je to místo, kde jsem začala a kde se skrývá mnoho krásných vzpomínek. Těším se, že si opět obléknu mýtský dres a budu reprezentovat svůj rodný klub.

  1. Připravovala ses v nejslavnějším českém klubu, jaká to byla zkušenost?

Trénování v USK Praha byla nezapomenutelná zkušenost. Pracovat s top trenéry a být obklopena nejlepšími atlety z celé České republiky mě posunulo jak sportovně, tak osobnostně. Naučila jsem se novým technikám, získala disciplínu a zlepšila své výkony, za což jsem vděčná své bývalé trenérce (Gabriele Dvořákové) a tréninkové skupině.

  1. Jakého výsledku si v dresu USK Praha nejvíce ceníš?

Nejvíce si cením, když jsem na mistrovství České republiky do 22 let v rozběhu zaběhla svůj osobní rekord (na 100m překážek - 14.23) a probojovala se do finále. Umístění na 5. místě v celé republice bylo obrovským úspěchem a potvrzením mé tvrdé práce a odhodlání.

  1. Nasbírala si cenné zkušenosti, jaké jsou odlišnosti velký klub versus malý ve Vysokém Mýtě?

Velké kluby jako USK obvykle nabízejí lepší tréninkové podmínky, například atletickou halu pro zimní trénink, a zároveň je zde větší konkurence v rámci týmu. V menším klubu jako AC Vysoké Mýto je atmosféra více rodinná a mám možnost více se zapojit do klubového života. Obě prostředí mají své výhody a já jsem vděčná za to, že jsem mohla získat zkušenosti z obou.

  1. Jsi vítězka atletické extraligy, AC Vysoké Mýto je ve druhé lize, bude tato soutěž pro tebe motivací?

Každá soutěž je pro mě motivací. I když je AC Vysoké Mýto ve druhé lize, chci se postarat o to, aby mé výkony a zkušenosti pomohly týmu růst a dosáhnout co nejlepších výsledků. Znovu postoupit výš! Vítězství v atletické extralize mi dalo hodně, ale věřím, že i výzvy ve druhé lize mohou být pro mě stimulující a přínosné pro můj další atletický rozvoj

Ať se ti u nás daří. ACVM