Adam Zenkla nezastihlo ME v krosu v optimální pohodě

15.12.2014 14:30

Adam Zenkl v bulharském Samokově nepředvedl optimální výkon a nemohl být po doběhu spokojený. Skončil sice jako třetí z Čechů, ale celkově až na 88. místě.  Hned po doběhu jsme Adama kontaktovali a pokusili se získat pár dojmů pro naše stránky.  

 

Adame jak se ti běželo?

Jsem ještě plný emocí, odpověď by asi nebyla publikovatelná. Nešlo to, byl to hrozné.

 

Jaká byla trať?

Trať nepřála běžcům jako jsem já, byl jsem na to těžký, terén byl hrozně náročný, klouzalo to a bralo to hrozně sil.  

 

Co tempo závodu?

Dle očekávání byl začátek obrovský kalup, už před závodem jsem se necítil příliš dobře, nechtěl jsem závod přepálit, protože šestikilometrová trať byla opravdu velmi těžká a zrádná, ale ani tak jsem se nedokázal dostat do pohody i když jsem dřel věř mi, co to šlo.

Budeš na Vánočním večírku našeho klubu?

Určitě se pokusím dorazit a 24. 12. v 10:00 vyběhnu z náměstí znovu na Vánoční vyběhnutí, doufám, že dorazí hodně lidí. 

 

Už samotná účast na vrcholných akcích je velikým úspěchem. My drželi palce co to šlo, ne každý den je posvícení. Adame hodně zdaru do další přípravy na halu.